Veel bedrijven hebben geen aparte internetafdeling. En dan is het een behoorlijke uitdaging om de eigen website te onderhouden en zo te benutten dat het extra omzet oplevert. Alleen al het plaatsen van informatie en nieuws is vaak een hele klus, ook als er gewerkt wordt met een gebruiksvriendelijk CMS.
Daarnaast is het schrijven van goede content iets dat niet iedereen kan. Ook het vinden en juist plaatsen van goed beeldmateriaal is een hobbel. Niet iedereen heeft de beschikking over geschikte foto’s, op het juiste formaat of toegang tot een professionele stockfoto beeldbank. Iedereen wil hoog in Google, maar hoe doe je dit en is betaald adverteren dan een goede optie? En dan gaat het nog niets eens over sociale media, voor veel bedrijven een groot zwart gat. Hoe kun je Twitter en Facebook goed benutten? Heeft het wel zin voor uw bedrijf om hier iets mee te doen?
Veel organisaties hebben wel een internetbouwer die hun website heeft gemaakt en waar ze naar toe bellen als de boel stuk is. Maar de meeste internetbouwers plaatsen geen content en verzorgen geen sociale media. Het analyseren van bezoekcijfers en het verbeteren van de website, behoort meestal ook niet tot de mogelijkheden. Waar moet je dan naar toe voor het bijhouden van je website en een complete aanpak van zaken als vindbaarheid in Google en sociale media?
In zo’n geval kan een webcoach uitkomst bieden. Iemand die de zorg van uw website op zich neemt. Precies zoals u het wilt. Meer weten over onze webcoach service?